Details

Beschikbaarheid
Uitverkocht

De tijd van de klant

De Tijd van de Klant is aangebroken!

Organisaties die oog hebben voor de Tijd van de Klant groeien niet alleen drie maal sneller, maar verdubbelen ook hun winstmarges.

Met de Tijd van de Klant doet zich in het klassieke Time Management een vitale aandachtsverschuiving voor: in het service-tijdperk is het tijdbeheer niet langer ego-gericht, maar wordt eindelijk de Tijd van de Klant centraal geplaatst.

In de Tijd van de Klant spelen drie belangrijke partners een hoofdrol:

  • de klant, die de service vrij kan kiezen;
  • de onderneming, die permanent én ogenblikkelijk is;
  • het personeel, dat ook zelf zijn service-tijd wil bepalen.

Aan de hand van 7 kalamitijden wordt nagegaan wat er in de Tijd van de Klant zo vaak fout loopt; de 10 servicetijd(s)tips brengen het veranderingsproces op gang, en ten slotte wordt met de Chronoscoop ® de Tijd van de Klant actief gemeten en beheerd.

De auteurs tonen op een overtuigende wijze aan dat het succes is weggelegd voor de bedrijven die het tijdselement in het service-gebeuren ten volle als toegevoegde waarde weten te benutten.

Dit boek wil een praktische leidraad zijn voor al wie de nieuwe uitdaging aandurft.