Details

Prijs
€ 10,00 (incl. BTW)

NU-management

NU- management (IQM – Instant Quality Management) is voor iedereen begrijpbaar en meteen toepasbaar. Van Time naar NU- Management. Van leren naar AFleren en van veranderen naar élk moment anders zijn.

De rode draad in dit boek kan gevat worden in drie onderdelen: “K A N”.

Keuze: élk moment is altijd onze verantwoordelijkheid, toch nemen 75 % van de mensen niet hun eigen keuze. Zij zijn meer ‘extern’ dan ‘intern’ gericht.

Aandacht: 68 % van de redenen waarom een klant afhaakt is te wijten aan een gebrek aan aandacht, of een onjuiste attitude. Het begrip klant wordt hier in de ruimste zin van het woord gebruikt: P³, niet people planet profit, doch professioneel, privé en persoonlijk.

NU: de mogelijkheden van élk NU- moment optimaal benutten en beleven. 95 % van onze gedachten zijn immers verleden- of toekomstgericht!

Transformeer uzelf en uw medewerkers tot “NU-managers”.

IQM gaat naar de essentie van TQM (Time or Total Quality Management) en maakt komaf met de idee dat kwaliteit tijd vreet: iedereen kan hier en nu “kwalitijd” beleven én geven! De focus ligt vooral op hoe wijzelf kunnen komen tot meer zinvolle “kwalitijdsmomenten”.