Details

Prijs
€ 50,00 (incl. BTW)

Verandering vraagt géén tijd

Dit boek gaat er van uit dat elke organisatie en elk individu transformatie of “Verandering in géén tijd” kan realiseren. Hiervoor zijn drie stappen of fasen vereist: een goed doordacht én gediagnosticeerd voortraject, waarin wij op zoek gaan naar de voor ons ‘juiste dingen’, een goed ‘getimed memorabel event’ en een goed gevisualiseerd én meetbaar natraject.

De kern van de “Infotainmentsessie” zelf berust op het KAN-principe: de bewuste keuze van onze aandacht in het nu is altijd onze verantwoordelijkheid!

Met voorwoord van Tony Mary, CEO van de VRT en praktijkgetuigenissen van Georges Anthoon, Directeur HR en Interne Communicatie AXA en dr. Stan Beernaert, directeur-generaal van de VMW.

Dit boek verdient een internationaal publiek! Waarom geen vertaling in het Engels? Fred Chaffart

Alsof je de “infotainmentsessie” zelf bijwoont! Klare en directe kijk op de essentie van verandering met heel wat praktijkvoorbeelden. Luc Derijcke – professor UAMS

Ik zal dit boek als verplichte lectuur aanbevelen aan al mijn directeurs-generaal. Leo Victor – secretaris-generaal Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap